Jump to content

King of the Hill

King of the Hill is a three team sector control mission within ArmA 3. As you play you will gain experience which will in turn unlock new gear and vehicles to aid your teams efforts to control the zone.
Our Servers

King of the Hill: RHS

RHS King of the Hill is a version that combines the popular RHS mod with KotH. In this version of the award winning sector control mission you play as Nato or Russian forces. Just like in vanilla KotH you will gain experience by playing which will in turn unlock new gear and vehicles to aid your teams efforts to control the zone. RHS and vanilla stats are separately saved in our database and are displayed here: https://stats.armakoth.com
Our Servers

King of the Hill: 1944

1944 King of the Hill is a version that combines the popular IFA3 mod with KotH. In this version of the award winning sector control mission you play as German or Russian/American forces. Just like in vanilla KotH you will gain experience by playing which will in turn unlock new gear and vehicles to aid your teams efforts to control the zone. 1944 and vanilla stats are separately saved in our database and are displayed here: https://stats.armakoth.com
Our Servers
Sign in to follow this  
Guest Monster

expired

Recommended Posts

Guest Monster

Ich habe mir das lifetime gekauft !!! da steht nirgendwo dass das nur 30 Tage sind sollten Sie mir nicht das Geld zurück überweisen oder mir nicht wieder vip geben werde ich mir das Geld zurückholen

Unter dieser E-Mail können Sie mich erreichen:
[email protected]
Wie lautet Ihre UID (Steam ID)?:
76561198259141642
Ungefähr wann haben Sie gespendet?: Für
31. Mai 2020
welchen Server haben Sie gespendet?: Wie lautet
EU5 - König der Hügelinfanterie
Ihre Paypal-Transaktions-ID für diese Spende:

13D72222J0370040K

Posted (edited)

Guten Tag,

zum einen ist es nicht möglich lifetime VIP für einen einzelnen Server bei uns zu erwerben, zum anderen steht es sehr wohl in den "Important Information" (siehe Anhang).

Lifetime-Pakete gibt es nur in den Varianten "alle US bzw EU Server permanent oder beides sprich EU & US permanent".

Sollte der Wunsch bestehen auf eine der Lifetime-Optionen upzugraden bitte im CodeFourGaming Discord unter dem Bereich "Donation-Support" das Anliegen erneut schildern. 

Schadensansprüche Ihrerseits können wir aufgrund des von mir bereits beschriebenen demnach nicht wahrnehmen. Sollten sie ihr Geld zurückziehen, obwohl sie bereits Ihr VIP-Vorteile bezogen haben, steht ein Ausschluss aus unserem Servernetzwerk uns als Option zur Verfügung. 

Sollten Sie weitere Fragen haben, bitten wir Sie als Kommunikationszweig unseren Discord-Server zu nutzen. Erreichen können Sie mich dort unter dem Nutzernamen "DRKNY".

Mit freundlichen Grüßen

C4G-Administration

Screenshot_20200726-093514_Samsung Internet.jpg

Edited by DRKNY

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Create New...